happyface



jag sitter och försöker knåpa ihop min sista inlämningsuppgift innan sommaren och imorn har jag en lektion sen är jag ledig  framtill måndag. På kvällen vaknas det partaj i abboreberg för emilia och johanna 20 år. Jag har även hört rykten om att billochbull har återvänt hem och att man antagligen kommer att få se skymten utav dom imorgon!!!
och på fredag drar vi ner till Varberg,,, o lördag bjuder på storpartaj för manda och linnea 20 år!!!

nu äter jag kardemumma skorpor och dricker te.. roligaste hände nyss.
jag sitter med min temugg och på nåt sätt så lyckas jag glömma att öppna munnen när jag ska dricka. får te över hela mig, men ingen är väl förvånad. pappa ser hela händelsen och garvar när han utbrister:
"hälsa linnea att det där aldrig skulle kunna hända henne,, för hon pratar ju så mycket att käften alltid är öppen på henne"


Kommentarer
Postat av: lisa

hahahahah din far är en klass för siiig! BO BOSSE "RUDOLF" JONSSON "ANDERSSON hahaha

2009-05-20 @ 09:26:10
URL: http://lisafri.blogg.se/
Postat av: linnnnnn

hahahahhahahaha booooooookooooooo e för gooooo

2009-05-22 @ 00:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0