helgen.



varberg satte snurrrrrr på livet.
manda och linneas 20års fest kan ha varit den roligaste festen någonsin, utan att överdriva. tackar för det!

imorse mådde jag mindre bra. bilresan hem och allt garv tog nog knäcken på mig. synd att man har sånna roliga vänner ibland. jag skippa skolan idag och underhöll mig själv med satc, långpromenad, klippa gräset, sova i solen och fotbollsträning. imorgon är jag ledig!! och man kan ju nästan säga att det känns som om att mitt sommarlov redan har börjat.


Kommentarer
Postat av: lisa

Bilden visar verkligen taggade partyt!!! Och mest Norrpan folk, vi var fan i mig stor del av den lyckade festen :)

2009-05-25 @ 22:33:38
URL: http://lisafri.blogg.se/
Postat av: dinlennybus

saknar dig älskling..

2009-05-26 @ 01:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0