listan.


eftersom disa inte skriver vad hon har gjort i sin blogg och tar förgivet att vi andra gör det så tänkte jag att varför inte....
här kommer en lisa. en lång lista.

- disa körde hela vägen ner till varre,, grymt!
- jeppe blev full på en öl under bilresan ner
- disa lacka ur på jeppe och slängde ut han ur bilen
- jeppe fick bullar och mjök-sjukan och var tvungen att köpa risifruti och banan på ica så att han inte började gråta
- disa körde in i icas vägg
- vi körde vilse ett litet tag
- vi alla hade ett mys-rum tillsammans hemma på lennys bondgård
- vi köpte allt för mycket godis på hemmakväll. becca slog rekordet twice
- vi fick ett ryck och bestämde oss att bada i havet på fredagkvällen
- jag skrek och frös så att jag nästan började tjuta
- vi somnade aldrig,, för det var så mysigt i vårat mys-rum!
- vi gick på stan.. becca skulle gå in i varje affär som fanns. jeppe ville skjuta sig själv
- t.om. disa och jag köpte lösögonfransar.. inte helt ok!
- vi gjorde oss iordning i sammanlagt 5 timmar?
- vi blev snygga
- vi blev fulla
- och vi dansade sönder
- becca och jag kanske var dom som åt mest på hela festen?
- jeppe skämde ut mig och becca vid middagsbordet
- disa gav jeppe en lavett
- alla höl helt plötsligt tal och skulle göra uppträdanden
- i slutet av festen hade jag av någon konstig anledning låst in mig med några varbergskillar i kylrummet och käkade cheesecake
- sara försvann i slutet av kvällen,,, och ingen är förvånad
- disa var orolig hela natten över sin vän sara som glatt kom tillbaka morgon därpå
- tove och jag dumma i huvudet som vi var erbjöd oss att hjälpa linnea att städa lokalen
- vi var bakfulla
- jag försökte förklara för mina vänner hur god campino-kebaben var men det var bara sara som förstod
- vi åkte hem
- vi beställde fem vatten på mcd drive in. gratis! och det var pinsamt.
- becca och jag kom som vanligt inte överns om vilken musik vi skulle lyssna på
- vi stod i kö,, men det var vackert
-  vi ballade ur totalt i bilen
- sara klädde av sig och visade becca och mig några av alla hennes konstiga konster
- jeppe ville döda oss,, disa också ett tag tror jag
- sara har nästan kanske lyckats filma hela resan på sin kamera?
- becca har tagit kort på a l l t i n g som går att ta kort på
- jeppe blev arg på mig för att jag blev arg på honom för att han ville köpa polkagrisar
- vi kom hem klockan 22... och vi var trötta. men jävligt lyckliga!

  
  

Kommentarer
Postat av: ´L

HAHAHAH bästa listan!!

- tove och jag dumma i huvudet som vi var erbjöd oss att hjälpa linnea att städa lokalen



haha jag tänkte verkligen samtidigt som ni erbjöd er hur dumma i huvudet ni faktiskt var! ;)

FAST guu va ja älskar er för det:D

2009-05-27 @ 23:39:20
URL: http://linnealennartsson.blogg.se/
Postat av: lisa

hahahah fan va jag är ball på bilden med dig & Conny, snacka om att inte passa in i eran ring! HAHA, puss på dig klarabaravara

2009-05-28 @ 11:12:19
URL: http://lisafri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0